2016 NFC Championship Game Atlanta Falcons Vs Green Bay Packers NFL Full Game

Share
Embed
Loading...

Comment

  • gor9027 (Jul 21, 2018)

    Best game in Falcons history only to be followed by arguably the most heartbreaking loss in NFL history.

  • coolgamer17 (Mar 5, 2019)

    Rb6 For life L

  • Thomas Stafford (Feb 14, 2019)

    Adam Williams Brady can't play for ever patriots fans

  • Justin Roach (Jul 12, 2018)

    Man if you could I wish you could upload week 4 Carolina Panthers versus Atlanta Falcons Matt Ryan 503 yards passing Julio 300 yards receiving

  • Matthew Arroyo (Nov 24, 2018)

    YEAH

  • three6zachary (Oct 30, 2018)

    Justin Roach zzZzZa@zzzzžzzzzzzzz

  • PopeBoyy (Jul 10, 2018)

    The last game at the Dome!

  • three6zachary (Oct 30, 2018)

    PopeBoyy zaz@zzzzzzzzzazzzzzż%‰@%€%‰%%%%%%%

  • Denica Williams (Jul 19, 2018)

    PopeBoyy Right

  • cd3224 _ (Dec 11, 2018)

    I’m gonna miss that season. Atlanta should’ve had an even better team this season but injuries killed us

  • dirtybirds2323 (Jul 8, 2018)

    One of my favorite game as a falcons fan boy I thought we were gonna be champs !! ( we were for 3qtrs )

  • TheAireaidLord (Feb 11, 2019)

    The Patriots rose the fuck up in your own stadium. Talk about salt in an open wound

  • Jason .pineda (Jan 21, 2019)

    Nope it’s the rams and the pats dang I hate the pats

  • phillymade icon (Jul 25, 2018)

    Damn I remember how happy I was that night

  • Ryder Startzman (Nov 30, 2018)

    nick robles stfu up dumbass

  • nick robles (Nov 22, 2018)

    +Prolifik Wuhn can 0i0 v

  • ATL 1 (Jul 29, 2018)

    Matt Ryan's best game

  • Adam Williams (Jan 2, 2019)

    ATL 1 Arguably the Best Game Matt Ryan has play in his career and he outplayed Aaron Rodgers!!!!! 😎😎😎😎

  • I-10 Veteran (Dec 11, 2018)

    Damn it just hit me .......I see why Aaron Rodgers has only been to 1 Super Bowl ?? He done lost a lot of NFC championship games!

  • Patrick Bohn (Jan 22, 2019)

    This was the best game in Falcons history. Bummer they couldn't close out the SB. But an amazing year

  • david wenzel (Oct 26, 2018)

    green bay was outmatched and outplayed in every aspect.