CHILD'S PLAY Official Trailer (2019)

Share
Embed
  • 
    Loading...
  • Published on:  2/8/2019
  • The wait is over, your best friend has arrived. From the producers of IT comes Child’s Play, in theaters June 21. #ChildsPlayMovie
  •          
Loading...

Comment

  • Thanos (Feb 9, 2019)

    If this movie is bad I'll erase humanity*And not just half of it*

  • Typical Vloger (9 hours ago)

    Thanos hey vesauce my name is thanos

  • Victor Hugo Wolff (13 hours ago)

    Pl

  • kurtacion onfroy (5 days ago)

    I know y'all all excited bout Mark Hamill voicing Chucky, but what bout the iconic Brad Dourif

  • MAarshall (14 hours ago)

    There's no room for classics in todays society. It's all about fresh remakes and shitty hit singles to be consumed. Soon in a theater near you, Lord of The Rings: The New Ring! Starring The Rock as Smeagol and Zac Efron as Frodo.

  • randallECTRIC (1 day ago)

    Brad is a master..check out Deadwood he plays the Doc if you haven't already

  • Jonny Tolley (5 days ago)

    I see a future where everyone's response to whether or not they've seen a movie will be "the original or the remake?".

  • HouseofStark (2 days ago)

    +Thot Destroyer didn't they make a TV show out of it?

  • C (2 days ago)

    I was thinking this too, what happened to original movies?

  • Simon Davis (Mar 30, 2019)

    I got to admit if you have to get a new voice for chucky Mark Hamill the voice of joker himself is a good choice!

  • ICAME! ForDis (17 hours ago)

    +Beef Strokenoff no u

  • Joseph Misinec (2 days ago)

    +Don’t even try to wooosh me give the man a break he has doIng this sense the 80s

  • Muhammad Obaid Niazi (Mar 31, 2019)

    Luke Skywalker has gone full Sith Lord Lol

  • The Eternal Induction (2 days ago)

    Ell awl

  • PiePie Art (3 days ago)

    get it the reference

  • Ink Bendy (Feb 9, 2019)

    It’s weird not hearing Chucky curse at someone

  • anthony walker (3 hours ago)

    I

  • RHayabusa (4 hours ago)

    Shhh! This is a family friendly movie now.

  • Mayafudgeshy (Apr 7, 2019)

    At first I thought the opening at 0:01 was an ad 😂

  • dakota jones (12 hours ago)

    what you mean? it is an ad the whole damn video is an ad lol.

  • Kaitlyn Edwards (20 hours ago)

    Me to lmaooo

  • Shy_ guy123458 (Apr 6, 2019)

    "People, let me tell ya about my best friend...!" *"best friend... Best friend... Best friend... Best friend..."*"BeSt FrIeNd..."...BEST FRIEND.BEST FRIEND.*BEST FRIEND.*

  • The Eternal Induction (2 days ago)

    Bet part of the trailer._coma_Out of all the people you could've said that to (there's plenty), it had to be this guy. Also, "Get checked for autism.".

  • Thot Destroyer (3 days ago)

    You got a best friend,I bet hes gonna kill ya

  • MyKali2009 (5 days ago)

    A remake doesn’t make sense...The Chucky doll was based on the “My Buddy” doll. That’s the reason it was so scary. Kids don’t play with dolls anymore. Hollywood give it a rest! Smh 🤦‍♂️

  • Hailey Small (1 day ago)

    MyKali2009 I agree . They've been remaking a bunch of movies an in my opinion,it's pointless.

  • Bill Sloan (1 day ago)

    Hey...my 3 year old Niece plays with Dolls.

  • Loki Batman (Mar 30, 2019)

    For next trailer I wanna hear mark hamil spoke as chucky

  • Cristienssen Chali (3 days ago)

    That word is amazing and creepy.

  • Loki Batman (3 days ago)

    Brandon Treat it would be better if he laugh